Профілактика шкідливих звичок

Здобувачі освіти 7-Б, 7-В, 8-А, 8-Б, 9-А, 9-Б класів на годинах з психологом говорили про корисні та шкідливі звички, їх вплив на здоров’я.

Девізом уроків були слова  «Пута звички є надто слабкими, аби їх можна було помітити до того моменту, коли вони стають надто міцними, щоб їх можна було розірвати»

Семюел Джексон письменник

Здобувачі освіти слухали притчу про бізнесмена, малювали антирекламу, обговорювали корисні звички, шукали причини, чому люди мають шкідливі звички, роздумували над твердженнями і визначали це міф, чи факт. Слухали інформацію про формування звичок та виконали вправу «Сила звички».

Учні без слів показували корисні звички. Всі інші діти вгадували, що це за звичка. На заняттях здобувачі освіти складали із поданих слів прислів’я про здоров’я.

Психолог запропонувала учасникам занять обрати будь-яку позитивну звичку, яку вони хотіли б виховати в собі та постаратися працювати над її формуванням протягом 21 одного дня, щоб закріпити.

Учні 10-А та 11-А класу взяли участь у флешмобі «Я не палю тому, що...»

«Ми сіємо наші думки і пожинаємо наші вчинки; ми сіємо вчинки і пожинаємо характер; ми сіємо характер і пожинаємо долю».

Еразм