День
позитиву від психолога
Дітям!
Сміхочитання. Батьки! Запропонуйте дітям прочитати вірш разом із вами, потім під
ритмічне постукування олівцем, а згодом запропонуйте промовити вірш голосом
- мишки, що хворіє на ангіну
- іржавого робота
- ховрашка, що набрав повні щоки зерня
- змії, що шипить
- малюка, який не вимовляє літеру Р
- вдати відомого диригента, що супроводжує кожен рядок жестом
Придумайте власні ситуації та героїв для цього артистичного читання (сором'язливого лева, переляканого поліціанта тощо).
Ви й не помітите, як у ваших юних ораторів з'явиться суперздібність до запам'ятовування найскладніших рядків!
- мишки, що хворіє на ангіну
- іржавого робота
- ховрашка, що набрав повні щоки зерня
- змії, що шипить
- малюка, який не вимовляє літеру Р
- вдати відомого диригента, що супроводжує кожен рядок жестом
Придумайте власні ситуації та героїв для цього артистичного читання (сором'язливого лева, переляканого поліціанта тощо).
Ви й не помітите, як у ваших юних ораторів з'явиться суперздібність до запам'ятовування найскладніших рядків!
СМІХОТА
Кіт коту котив м’яча –
і нявчав.
Кіт коту котив м’яча –
і мовчав.
Перестрілись два коти –
кіт кота перекотив.
М’яч спіткнувся об м’яча –
і його перенявчав.
Метушились, гнулись, пнулись,
і, нарешті, розминулись.
М’яч м’ячу котив м’яча –
і нявчав.
Кіт коту котив кота…
Сміхота!
Кіт коту котив м’яча –
і нявчав.
Кіт коту котив м’яча –
і мовчав.
Перестрілись два коти –
кіт кота перекотив.
М’яч спіткнувся об м’яча –
і його перенявчав.
Метушились, гнулись, пнулись,
і, нарешті, розминулись.
М’яч м’ячу котив м’яча –
і нявчав.
Кіт коту котив кота…
Сміхота!
Як
же без ігор для дітей? Ніяк,
ну дійсно ніяк.
https://logiclike.com/uk/cabinet#/chapter/1888/quiz/75785/process
Вчителям, батькам, дітям:
Хто
сказав, що цікавими та захоплюючими бувають лише психологічні тести?
Спробуйте цей!
https://mamabook.com.ua/onlinetest/test-z-ukrainskoi-movi-na-znannya-sinonimiv/
Листівка дня
Листівка дня